Menu Menu
odzież outdoorowa outletowa
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

ZWROTY I WYMIANA

  1. ZWROTY

Proszę o przemyślane zakupy.

Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania. 

Aby odstąpić od umowy, Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.

Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, ilościowym i jakościowym w jakim go Klient otrzymał, zapakowany w odpowiednie opakowanie.

W przypadku usunięcia opakowania w celu sprawdzenia charakteru, jakości, cech i funkcjonalności, należy zadbać o to, aby Towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie.

Konsument zobowiązany jest do dokonania zwrotu Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy.

Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformuję Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

Proszę o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki. Formularz może być również napisany odręcznie. Ułatwi i przyspieszy to proces zwrotu – został on wysłany w formie elektronicznej wraz z potwierdzeniem zrealizowania/wysyłki zamówienia na podany adres email lub jest dostępny na stronie https://radanoutdoor.pl/formularz-zwrotu.

Zwrot płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym) nastąpi na konto w ciągu 14 dni, na wymieniony numer konta w formularzu zwrotu lub za pośrednictwem tej samej metody płatności jaką była dokonana (przelewy24).

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

WYSYŁKA NA ADRES

(w miarę możliwości proszę o nie wysyłanie za pomoca POCZTY POLSKIEJ-zamówienia docierają z dużym opóźnieniem)

Anna Siwińska-Sołek, Wolica, gm. Nadarzyn, ul. Długa 37a/5 05-830 tel. 500868330

Lub

Paczkomat VCA01M

Anna Siwińska-Sołek annasiwinskasklep@gmail.com tel. 500868330

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

Postanowienia zawarte w niniejszym § 5 Regulaminu dotyczące konsumenta stosuje się zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia, również do Kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  1. WYMIANA

W celu wymiany proszę zwrócić otrzymany według zasad ZWROTÓW wymienionych powyżej i złożyć nowe zamówienie.

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl