Menu Menu
odzież outdoorowa outletowa
Koszyk
0
Koszyk
Menu Menu
Koszyk Koszyk
0
Ulubione Ulubione
0
Konto Konto

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU

Zapraszam do kontaktu drogą mailową annasiwinskasklep@gmail.com lub pod numerem telefonu 500868330.

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów Ania.

 

  1. DANE FIRMY

www.radanoutdoor.pl

annasiwinskasklep.olx.pl

Anna Siwińska-Sołek radanoutdoor

Długa 37a/5 05-830 Wolica gm. Nadarzyn

Numer NIP: 1132831477

Email: annasiwinskasklep@gmail.com

Numer telefonu: 500868330

 

  1. SPRZEDAŻ WYSYŁKOWA – SKLEP INTRNETOWY

 

Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną. 

 

Regulamin Sklepu Internetowego umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.radanoutdoor.pl/regulamin w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.

 

Zamówienie może zostać przyjęte poprzez sklep internetowy www.radanoutdoor.pl,  telefon, sms, email lub inne portale pośredniczące w sprzedaży (np. OLX, Allegro).

Poprzez zamówienie rozumie się – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Produktów w ramach Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu komórkowego.

 

Sprzedawany towar jest to towar outletowy lub nowy pełnowartościowy – dokładny opis pod danym towarem.

Ceny są podane w polskich złotych (PLN),są cenami brutto są ostateczne i nie podlegają negocjacji.

Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.

Sprzedający prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną Towarów.

Transakcja sprzedaży zostanie udokumentowana paragonem fiskalnym lub fakturą VAT.

Kupujący, który złożył Zamówienie, może otrzymać od Sprzedającego, na wskazany przez siebie adres e-mail, fakturę elektroniczną.

Kupującemu zostanie wystawiona faktura w formie papierowej, jeżeli najpóźniej w momencie procesu składania Zamówienia Kupujący złożył taki wniosek Sprzedającemu.

Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej na adres podany w formularzu zamówienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.

 

Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD), która dopasowuje treść strony do urządzenia na którym jest ona wyświetlana. Strona Sklepu jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i również urządzeniach mobilnych.

Strona Sklepu internetowego www.radanoutdoor.pl posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.

Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

 

  1. FORMY PŁATNOŚCI

- przelew na konto bankowe Sprzedawcy,

- płatność za pobraniem,

-za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych -Przelewy24.

 

Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu www.radanoutdoor.pl zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych sposobów w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży – w innym przypadku zamówienie zostanie anulowane.

 

W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

 

  1. KOSZT, TERMIN I SPOSÓB DOSTAWY

Dostawa zamówienia do Kupującego następuje za pośrednictwem KURIER INPOST, PACZKOMATY IPOST lub innych przewoźników po wcześniejszym ustaleniu.

Zamówione Produkty są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adresem wskazanym przez Klienta w formularzu zamówienia.

Koszt dostawy prezentowany jest podczas składania zamówienia. Koszt ten ponosi Kupujący.

Kupujący automatycznie udziela Sprzedawcy pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z firmą kurierską realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów, na nadanie w imieniu i na rzecz Kupującego (zgodnie z art. 98 kodeksu cywilnego).

Wysyłka towaru do 48h (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty lub otrzymania potwierdzenia przelewu.

W przypadku niemożliwości dostawy Produktu w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

W momencie przekazania Produktu firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w zamówieniu.

Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian cen kosztów przesyłek, Kupujący w momencie zakupu jest informowany o ostatecznym koszcie przesyłki.

  1. ZWROTY

Proszę o przemyślane zakupy.

Klient ma prawo zwrócić część lub całość zamówienia w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania. 

Aby odstąpić od umowy, Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.

Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, ilościowym i jakościowym w jakim go Klient otrzymał, zapakowany w odpowiednie opakowanie.

W przypadku usunięcia opakowania w celu sprawdzenia charakteru, jakości, cech i funkcjonalności, należy zadbać o to, aby Towar był bezpiecznie zapakowany w celu uniknięcia ryzyka uszkodzeń w transporcie.

Konsument zobowiązany jest do dokonania zwrotu Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy.

Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu kwota zwrotu może zostać obniżona. Poinformuję Cię o tym mailowo lub telefonicznie.

Proszę o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki. Formularz może być również napisany odręcznie. Ułatwi i przyspieszy to proces zwrotu – został on wysłany w formie elektronicznej wraz z potwierdzeniem zrealizowania/wysyłki zamówienia na podany adres email lub jest dostępny na stronie https://radanoutdoor.pl/zwrotywymiana.

Zwrot płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym) nastąpi na konto w ciągu 14 dni, na wymieniony numer konta w formularzu zwrotu lub za pośrednictwem tej samej metody płatności jaką była dokonana (przelewy24).

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

WYSYŁKA NA ADRES

(w miarę możliwości proszę o nie wysyłanie za pomocą POCZTY POLSKIEJ-zamówienia docierają z dużym opóźnieniem)

 

radanoutdoor Anna Siwińska-Sołek, Wolica, gm. Nadarzyn, ul. Długa 37a/5 05-830 tel. 500868330

Lub

Paczkomat VCA01M

radanoutdoor Anna Siwińska-Sołek annasiwinskasklep@gmail.com tel. 500868330

 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

Postanowienia zawarte w niniejszym § 5 Regulaminu dotyczące konsumenta stosuje się zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia, również do Kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  1. WYMIANA

W celu wymiany proszę zwrócić otrzymany według zasad ZWROTÓW wymienionych powyżej i złożyć nowe zamówienie.

  1. REKLAMACJE

TOWAR OUTLETOWY - Sprzedający ujawnia i opisuje ewentualne wady towaru. W zakresie ujawnionych i opisanych wad Towaru („Wady Ujawnione”), Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi przy sprzedaży. Dla uniknięcia wątpliwości, powyższe zwolnienie od odpowiedzialności nie dotyczy wad innych niż Wady Ujawnione.

Informacja o metkach oraz opakowaniach w treści ogłoszenia ma charakter informacyjny, może zdarzyć się że pojedyncze sztuki nie posiadają papierowych metek mimo zamieszczonej informacji. Nie może być to powodem reklamacji, gdyż nie wpływa to na funkcjonalność zakupionego towaru.

Należy poinformować sprzedającego poprzez telefon 500868330 lub adres email annasiwinskasklep@gmail.com o zaistniałej sytuacji.

Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia.

Towar outletowy nie podlega gwarancji producenta.

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu. Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży:

  1. W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  2. W przypadku reklamacji Produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. Stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a – 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
  3. W przypadku reklamacji Produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. Stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.

 

W  przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania innej reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać zgłoszenie pisemnie na adres:

Anna Siwińska-Sołek radanoutdoor

  1. Długa 37a/5 05-830 Wolica gm. Nadarzyn

lub poprzez e-mail na adres

annasiwinskasklep@gmail.com

W reklamacji zaleca się wskazać: wadę, jaką zdaniem Klienta Produkt posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności Produktu z umową lub inne roszczenie Klienta oraz podać dane kontaktowe. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.

Powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej

Sprzedający ustosunkuję się do reklamacji w ciągu 14 dni.

Reklamowany towar należy odesłać do sprzedawcy na koszt kupującego wraz z kopią dowodu zakupu (nieobowiązkowe ale ułatwi proces weryfikacji zakupu) po wcześniejszym poinformowaniu Sprzedającego.

WYSYŁKA NA ADRES

(w miarę możliwości proszę o nie wysyłanie za pomocą POCZTY POLSKIEJ-zamówienia docierają z dużym opóźnieniem)

 

radanoutdoor Anna Siwińska-Sołek, Wolica, gm. Nadarzyn, ul. Długa 37a/5 05-830 tel. 500868330

Lub

Paczkomat VCA01M

radanoutdoor Anna Siwińska-Sołek, EMAIL: annasiwinskasklep@gmail.com, tel. 500868330

  1. Zasady publikowania opinii

 

Sprzedawca umożliwia na stronach Sklepu Internetowego publikowanie opinii o swoich Produktach. Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem zasad poprawniej polszczyzny.

Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o Sklepie Internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu Internetowego.

Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i dobrymi obyczajami.

Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca wymaga, aby przed opublikowaniem opinii przeszła ona jego weryfikację. Weryfikacja polega na sprawdzeniu zgodności treści opinii z Regulaminem, a co najważniejsze – czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu Internetowego – w tym wypadku Sprzedawca sprawdza, czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie Internetowym (np. sprawdzając, czy autor opinii znajduje się w bazie Klientów Sklepu), a w przypadku opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt. Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.

W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.

Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów i nie stanowią opinii Sprzedawcy.

Kupujący/klient obowiązany jest zamieszczać opinie nienaruszające obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym www.radanoutdoor.pl

Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia sponsorowanych opinii.

 

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

 

Dane osobowe są zbierane i wykorzystywane tylko i wyłączenie do realizacji zamówienia.

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies.

 

W przypadku konfliktów pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą, konsument ma prawo wyboru zgodnego z przepisami miejsca toczenia się postępowania sądowego.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7
    2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
    3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze
    4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
    5. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym https://radanoutdoor.pl/regulamin
    6. Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim
    7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.2022

 

Anna Siwińska-Sołek

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl